PDA

View Full Version : Как се гарантира коректноста?

sszzss
30-10-2008, 15:49
Здравейте!
Както повечето хора в този раздел на форума и аз съм начинаещ. Интересувам се от това как се гарантира коректноста на данните които се представят на потребителя. Ако не се лъжа Forex е нерегулиран пазар. Какво пречи курсовете да се манипулират от отделните брокери? Другото което ме интересува е как се гарантира, че средствата вложени в дадена сметка се актуализират коректно? В смисъл - човек получава документ колко пари е внесъл (заредил) по-сметка, но при промяната на парите в сметката, било то нагоре или надолу, документа не се актуализира (по обясними причини) Въпроса е какъв е механизма който гарантира, че когато човек си поиска парите ще си ги получи?

vbanov
31-10-2008, 08:50
QUOTE (Unvisible @ Oct 30 2008, 04:49 PM) 15529"]
Здравейте!
Както повечето хора в този раздел на форума и аз съм начинаещ. Интересувам се от това как се гарантира коректноста на данните които се представят на потребителя. Ако не се лъжа Forex е нерегулиран пазар. Какво пречи курсовете да се манипулират от отделните брокери? Другото което ме интересува е как се гарантира, че средствата вложени в дадена сметка се актуализират коректно? В смисъл - човек получава документ колко пари е внесъл (заредил) по-сметка, но при промяната на парите в сметката, било то нагоре или надолу, документа не се актуализира (по обясними причини) Въпроса е какъв е механизма който гарантира, че когато човек си поиска парите ще си ги получи?

Здравейте,

Най-общо принципа е следния - котировките идват от така наречените маркет-мейкъри, които за Форекс са големите банки като Дойче банк, UBS. Данните се предават надолу по веригата през един или няколко брокера докато стигнат до трейдъра. Това гарантира достоверността на котировките. Разбира има моменти когато може да има разлика в котировките при отделни брокери, но тя е много малка.